مامایی به زبان ساده

پیج اینستاگرام : mombaby.ir@

مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...

1400/8/10 13:15
278 بازدید
اشتراک گذاری

از قدیم اکثر مامانا برای بچه ها دستکش می پوشیدن تا ناخن های نوزاد، پوست ظریف صورت و بدنش رو اذیت نکنه، اما اینکار مانع رشد حس لامسه میشه، بچه ها دوس دارن همه چیو لمس کنند و از این طریق با محیط بیرون ارتباط میگیرن...
پس بهتره به جای پوشوندن دستکش، ناخن هاشون رو مرتب کوتاه کنید و سوهان بکشید.

مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
مامانی، من ناراحت میشم وقتی که ...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)