مامایی به زبان ساده

پیج اینستاگرام : mombaby.ir@

احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟

1399/6/26 11:04
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهتون🌱
راستش دوقلوها هرچند که خیلی بامزه و دوست داشتنی هستن👶👶
اما بارداریشون جز بارداری های پرخطر محسوب میشه که احتمال عوارضی مثه سقط، زایمان زودرس، دیابت، مسمومیت بارداری و... رو بیشتر میکنه😟
معمولا برای افزایش این شانس از داروهای تحریک تخمک گذاری استفاده میشه که اونا هم عوارض خودشون رو دارن🤔
بنابراین من نه توصیه می کنم و نه برنامه و رژیمی برای دوقلویی دارم✌

احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (2)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (2)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (3)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (3)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (4)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (4)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (5)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (5)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (6)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (6)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (7)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (7)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (8)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (8)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (9)
احتمال داره من دوقلو باردار بشم ؟ (9)
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)