مامایی به زبان ساده

پیج اینستاگرام : mombaby.ir@

با درد پریود چه کنم ؟

1399/6/24 11:59
899 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهتون
راستش برای درد پریود خیلی کارا میشه کرد و نتیجه های خوبی هم گرفت😌
از مصرف دمنوش ها گرفته تا چسب های گرم قاعدگی و دارو درمانی...
تاثیر این روش ها میتونه برای افراد مختلف، متفاوت باشه،
یکی با کمپرس اب گرم و خوردن دمنوش بابونه درداش آروم میشه، یکی با رازیانه.
پس سعی کنید روش های مختلف رو امتحان کنید
اما تا یادم نرفته بگم که اگه شما دردهای غیر قابل تحمل و شدیدی رو هر ماه تجربه می کنید حتما برای ارزیابی های بیشتر باید مراجعه کنید،
داشتن دردهای شدید طی دوران قاعدگی طبیعی نیست

با درد پریود چه کنم ؟
با درد پریود چه کنم ؟
با درد پریود چه کنم ؟ (2)
با درد پریود چه کنم ؟ (2)
با درد پریود چه کنم ؟ (3)
با درد پریود چه کنم ؟ (3)
با درد پریود چه کنم ؟ (4)
با درد پریود چه کنم ؟ (4)
با درد پریود چه کنم ؟ (5)
با درد پریود چه کنم ؟ (5)
با درد پریود چه کنم ؟ (6)
با درد پریود چه کنم ؟ (6)
با درد پریود چه کنم ؟ (7)
با درد پریود چه کنم ؟ (7)
با درد پریود چه کنم ؟ (8)
با درد پریود چه کنم ؟ (8)
با درد پریود چه کنم ؟ (9)
با درد پریود چه کنم ؟ (9)
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)