مامایی به زبان ساده

پیج اینستاگرام : mombaby.ir@

نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟

1400/3/27 18:56
258 بازدید
اشتراک گذاری

دیدید ؟؟؟ 😮 بچه ها وقتی به دنیا میان بغل کردنشون اون اوایل خیلی سخته، مخصوصا اگه تجربه ی اولتون باشه😃

یکی دیگه از مزایای قنداق کردن بچه ها ، بغل کردن و حمل راحت ترشونه.😇

شما، هم میتونید از یه پارچه ی نخی و نرم برای قنداق کردن استفاده کنید هم از یه سری قنداق های جدید و چسبی که توی بازار موجوده.

اگه نظر یا تجربه ای درمورد قنداق کردن بچه ها دارید خوشحال میشیم بشنویم😍

نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (1)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (1)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (2)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (2)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (3)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (3)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (4)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (4)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (5)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (5)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (6)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (6)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (7)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (7)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (8)
نوزادم رو قنداق کنم یا نه؟ (8)
پسندها (1)

نظرات (0)