مامایی به زبان ساده

پیج اینستاگرام : mombaby.ir@

چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟

1399/10/3 12:57
243 بازدید
اشتراک گذاری

من خودم وقتی باردار بودم، اونایی که سن حاملگیشون با خودم یکی بود رو میدیدم کلی ذوق می کردم😅
متوجه شدید چی به چی شد و تاریخ زایمان چطوری حساب میشه؟
اگه آره، حساب کتاب کنید و اینجا واسم بنویسید🧐🤓

چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (1)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (1)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (2)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (2)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (3)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (3)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (4)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (4)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (5)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (5)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (6)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (6)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (7)
چطوری تاریخ زایمان را حساب کنم؟ (7)
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)